lørdag den 14. april 2007

Ud i den store verden ;-)

For 5 uger siden blev jeg forsøgt opereret
For 4 uger siden blev jeg opereret i ryggen
For 3 uger siden kom jeg hjem
For 2 uger siden smed jeg krykkerne hjemme
For 1 uge siden kunne jeg tage sokker på selv
- Og i dag har jeg været med ude at købe ind for første gang i år!
(Havde så også problemer med at vende Dankortet rigtigt !!)

Og sådan kan man også bruge bloggen til at fortælle sine kolleger dét, man ellers ville ha' fortalt ved morgenkaffen ;-)

5 kommentarer:

Monica :) sagde ...

Hej Pernille
Dejligt at høre at det går så godt fremad. Og dejligt at jeg kan følge lidt med herhjemmefra i hvad du går og laver :) Overvejede også om jeg skulle være hoppet på 23ting vognen - men besluttede at det vist var urealistisk med flytning og alt det andet. Desværre. Så jeg kigger let misundeligt på herfra....
Pas på dig selv
Knus fra Monica

jette land gregersen sagde ...

Hej Pernille
hvor er det dejligt at høre, det går så "Hurtigt" fremad og du har været ude i solskinnet og købe ind. Alt vel til dig.
Det er ret sjovt at blogge, hvem skulle nu have troet det.
- men det er ikke lykkes mig endnu at få billede ind.
Kærlig hilsen Jette

Jette Hoven Andersen sagde ...

Kære Pernille
Hvis du keder dig - kan jeg altid sende opgraderingsmaterialet ang. BookPc - spøg til side - godt at se at du er med - og hurtig og god bedring.
kh jette/KDB

Lillemor Laidlaw sagde ...

Hej Pernille
Du er savnet i kkb!!! Dejligt at kunne går på din blog og hører at det går trods alt lidt fremad! Pas nu godt på dig selv og lade det tage den tid det tager! Jeg fik lavet min blog da jeg holdt ferie. Det er slet ikke tid i dågligdagen til denne slags. Jeg ved at det er en ringe trøst at skulle nyd det derhjemme når du gerne vil i arbejde igen!! men gør det allievel! Knus fra Lillemor

Anonym sagde ...

Kære Pernille.
Hyggeligt at høre fra dig på denne måde! Det lyder godt, det med sokkerne, hvad skal det ikke ende med???
Fortsat god bedring.
Kærlig hilsen Lene